ميت الفرماوى ( مصطفى الشربينى )
ادارة المنتدى ترحب بكم وتتمنى لكم وقت ممتع ونرجو التسجيل فى المنتدى ووضع مساهمات
مصطفى الشربينى
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» لله ما أعطى 21-12-2018
السبت 22 ديسمبر - 8:08 من طرف سامى امين

» لوفاة الحاجه /تهانى ابراهيم -14-12-2018
السبت 15 ديسمبر - 8:44 من طرف سامى امين

» وبشر الصابرين-1-12-2018
الخميس 6 ديسمبر - 18:47 من طرف سامى امين

» المزارع علي شتا
السبت 3 نوفمبر - 12:46 من طرف سامى امين

» لجمعيه العمومية
الأربعاء 24 أكتوبر - 8:19 من طرف سامى امين

» فوز محمود بكر
الأربعاء 24 أكتوبر - 8:18 من طرف سامى امين

»  رئيس مركز شباب ميت الفرماوي
الثلاثاء 23 أكتوبر - 20:52 من طرف سامى امين

» صحافة المواطن،
الثلاثاء 23 أكتوبر - 7:11 من طرف سامى امين

» حكمة القضاء الادارى
الثلاثاء 23 أكتوبر - 6:50 من طرف سامى امين

» عائلات القريه:
الثلاثاء 23 أكتوبر - 6:47 من طرف سامى امين

بحب بلدى(مصطفى الشربينى)

التبادل الاعلاني
للتبادل الاعلانى يرجى ترك رساله او الاتصال على الرقم التالى
01501828730
الاداره:-مصطفى الشربينى
يناير 2019
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

اليومية اليومية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سامى امين - 3312
 
Admin - 304
 
ahmed nazeih - 68
 
د احمدحسن - 49
 
محمد سمير - 44
 
عادل مصلحى - 40
 
خالد الملاح - 39
 
منتصر - 27
 
احمد محمد سعيد جاد - 26
 
هيثم كمال1 - 24
 

مقالات الصحفى مصطفى الشربينى
مقالات الكاتب الصحفى مصطفى الشربينى حصريا على موقع ميت الفرماوى mostafaahmedelsherbiny@yahoo.com

امسك حرامى 00000

اذهب الى الأسفل

امسك حرامى 00000

مُساهمة من طرف سامى امين في الأربعاء 1 يناير - 23:43

‏‎Adel Momo‎‏

امسك حرامى 
طبيعى اللى بيعمل شيىْ حلو بيعملة فى النور وامام الناس والعكس اللى بيعمل منكر وحرام بيعملة فى الظلام 
كل يوم نصحى من النوم نلاقى على الجدران مكتوب كلام مش حلو انت متفرضش رئيك على الناس بالكلام ولكن بالفعل انتم عملتم اية من يوم ثورة التصحيح 30/6/2013
غير الدمار والقتل وتتهموا أخرين الناس كلها عارفة مين السبب 
وقريبا سوف يلقى القبض على اللى حرض الاطفال بعشرين جنية على الكتابة ليلا والاسبرية والقناع 
واللة دة مش حرام أطفال ذى اللى كانوا شيليان الاكفان فى (خمسة )
لما انتوا شجعان لية هربتوا واختفيتوا من عند الوقفة اللى كانت عند البنزينة وتركتوا الناس تتاخد 
انتوا جبتوة لنفسكو 
وعلى رأى المثل لاتلعب مع العيال ولا تخلى العيال .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
وقريبا سوف يلقى القبض عليكم لحماية الاطفال الغلابة منكم



avatar
سامى امين
مدير عام موقع ميت الفرماوى
مدير عام موقع ميت الفرماوى

عدد المساهمات : 3312
نقاط : 18274
السٌّمعَة : 23
تاريخ التسجيل : 21/11/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى