ميت الفرماوى ( مصطفى الشربينى )
ادارة المنتدى ترحب بكم وتتمنى لكم وقت ممتع ونرجو التسجيل فى المنتدى ووضع مساهمات
مصطفى الشربينى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ادارة المنتدى ترحب بكم وتتمنى لكم وقت ممتع ونرجو التسجيل فى المنتدى ووضع مساهمات
مصطفى الشربينى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
»  (الست دي شلق)
وبعدين يااهل البلد  Emptyالثلاثاء 22 فبراير - 20:41 من طرف سامى امين

» حدث فى قرية البوها 22- 2- 202
وبعدين يااهل البلد  Emptyالثلاثاء 22 فبراير - 20:30 من طرف سامى امين

» السادة نواب مجلس الشعب
وبعدين يااهل البلد  Emptyالأربعاء 16 فبراير - 20:08 من طرف سامى امين

» المركز الاعلامى للنائبة المهندسة ميرفت عازر نصرالله
وبعدين يااهل البلد  Emptyالأربعاء 9 فبراير - 19:28 من طرف سامى امين

» الكابتن عمرو عباده جاد وكيل البحث الجنائى بجنوب الدقهليه ابن ميت الفرماوى
وبعدين يااهل البلد  Emptyالخميس 3 فبراير - 19:35 من طرف سامى امين

» الملك سعود
وبعدين يااهل البلد  Emptyالثلاثاء 1 فبراير - 20:22 من طرف سامى امين

» بعشرة_جنية_هنطورها
وبعدين يااهل البلد  Emptyالإثنين 31 يناير - 19:23 من طرف سامى امين

» بناء المساجد وإعمارها
وبعدين يااهل البلد  Emptyالإثنين 31 يناير - 19:21 من طرف سامى امين

» ميت الفرماوي كوميكس
وبعدين يااهل البلد  Emptyالإثنين 31 يناير - 19:20 من طرف سامى امين

»  ممكن تبيع سنين .
وبعدين يااهل البلد  Emptyالثلاثاء 25 يناير - 19:58 من طرف سامى امين

بحب بلدى(مصطفى الشربينى)

التبادل الاعلاني
للتبادل الاعلانى يرجى ترك رساله او الاتصال على الرقم التالى
01501828730
الاداره:-مصطفى الشربينى
أبريل 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

اليومية اليومية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سامى امين - 3391
وبعدين يااهل البلد  Vote_rcapوبعدين يااهل البلد  Voting_barوبعدين يااهل البلد  Vote_lcap 
Admin - 304
وبعدين يااهل البلد  Vote_rcapوبعدين يااهل البلد  Voting_barوبعدين يااهل البلد  Vote_lcap 
ahmed nazeih - 68
د احمدحسن - 49
محمد سمير - 44
عادل مصلحى - 40
خالد الملاح - 39
منتصر - 27
احمد محمد سعيد جاد - 26
هيثم كمال1 - 24

مقالات الصحفى مصطفى الشربينى
مقالات الكاتب الصحفى مصطفى الشربينى حصريا على موقع ميت الفرماوى mostafaahmedelsherbiny@yahoo.com

وبعدين يااهل البلد

وبعدين يااهل البلد  Empty وبعدين يااهل البلد

مُساهمة من طرف سامى امين الأحد 12 مايو - 0:04

‏الشقاوه فينا‏
وبعدين يااهل البلد
احنا هنسيب قريه ميت الفرماوى خربانه كدا
والله بقى فيها سلاح كتير وفرد خرطوش بكميات كتيره وخناجر وغيرة
والمشكله كمان ان فى فرد واحد لعب عليه قمار وفين كمان فى مبنى حكومى فين

بقى فى مركز الشباب اللى دلوءتى الاسطورة المعلم عبدة اوسكار
وغيره ومش هكمل الاسماء بس عبد طبعا معروف وخسر الفرد بتاعه الروسى اللى بيضرب طلقه الى حى وكمان اوسكار مدورها مخدرات وبودرة والبلد عرفه بس انا اللى يهمنى مركز الشباب ازاى يتلعب فيه قمار ومسجلين تدخله ويلعبه قمار ويشربوا مخدرات ويبيع كمان فيه
اين العقلاء فى البلد وليه الحكومه سيبه اوسكار فى البلد وليه احنا يا شباب البلد نسكت عن الكلام دة
دة مركز شباب البلد كلها فهيا نقف وقفه رجل واحد ونقول لاء للعب القمار فى مركز شباب ميت الفرماوى
ما الحل دلونى
اين الشباب
اين الاخوان
اين القريه من هذا
سامى امين
سامى امين
مدير عام موقع ميت الفرماوى

وبعدين يااهل البلد  Empty رد: وبعدين يااهل البلد

مُساهمة من طرف سامى امين الإثنين 13 مايو - 0:12

عبد المقصود البغدادى ان شاء اللة لاتقلقو على مركز الشباب سوف يرجع تانى نظيف وسوف يدخلة المحترمين فقط بس اقفو معى حتى نزيل هزة القازورات
منذ 35 دقائق · إلغاء إعجابي · 1

Elsayed Mogheeth السلام عليكم
من غير مااعرفك انت اكيد انسان محترم وابن ناس
ولك احقية الغيرة على مؤسسات بلدك
بس انا بعتب عليك كان المفروض تبعت رسالة ليا على الاقل عن طريق الفيس بوك وتكلمنى وتقولى ان مركز الشباب فيه نصيبة زى دى
لان النصيبة دى تقع معظمها على مجلس الادارة الى انا واحد منه رغم ان الكافتريا افتحت بعد انا ما سافرت القاهرة
وانا بصراحة شوفت الكلام بتاعك ده على صفحتك الشخصية امس يوم السبت واقسم بالله انا حزنت وذهبت الساعة الواحدة ليلا رغم انا كنت قاسم على نفسى انى ماادخلش النادى ده تانى وعلى باقى المجلس الادارة كاملة لظروف شخصية
ولكن الموقف كان فى غاية السوأ وفعلا ذهبت الى هناك ووجدت شباب محترم من البلد وقالو كل شىء ليا وانا عتبت عليهم انهم معرفونيش من زمان على النصيبة دى
فرغم انا مسافر فى القاهرة لظروف عملى بس اقسم بالله انا قررت اكون موجود يوميا وان شاء الله هسافر وهاجى وذهبت اليوم الاحد ودعيت الشباب المحترم لدخول النادى مرة اخرى وعلى مسئوليتى انا الشخصية ووعد ان شاء الله مركز الشباب هينضف من الوساخة الى حصلت ومرة تانية بعتزر بالنيابة عن نفسى وانا بعترف ان مسئول من ضمن المسئولين بس اقسم بالله غصب عنى وبسبب ظروف سفرى والله لو موجود مايحصل المسخرة دى وحصلت قبل كدا وانا نهيت عليها وان شاء الله هنهى عليها تانى واليوم مركز الشبا كان كويس والايام الجاية هيكون افضل وافضل واسف مرة تانية
منذ 4 دقائق · إلغاء إعجابي · 1
سامى امين
سامى امين

وبعدين يااهل البلد  Empty عبد المقصود البغدادى يااستاز سيد انت شخص محترم ا

مُساهمة من طرف سامى امين الإثنين 13 مايو - 10:13

عبد المقصود البغدادى يااستاز سيد انت شخص محترم ابا وعن جد ولكن لظروف الحياة ومشاغلها النادى لم يعد نادى شباب بل وعلى ماسمعت اصبح غرزة فهل هزا النادى المحترم الزى جلس فية عمالقة ميت الفرماوى /الاستاز موسى مغيث رحمة اللة علية والاساتزةالزين ربونا على الاخلاق الاستاز متولى عبدالمولى الاستاز جمال العادلى الاستاز سمير قايد الاستاز عبدالحميدالصديق ومنهم الكثير وكلهم افاضل ان يصبح النادى للبلطجية وعتاة الاجرام باالقرية ارجوا منكم جميعا كمجلس ادارة ان يتحول النادى الى نادى محترم وفقكم اللة وسدد خطاكم للخير
سامى امين
سامى امين

- مواضيع مماثلة